ponedeljek, 23. avgust 2010

Sugarfree - Promo_Shooting


7 komentarjev:

  1. Všečno! Kako si zadnjo naredil, da je spodaj zmazano zgoraj pa ostro s flesom ali PS ali zasledovanje?

    OdgovoriIzbriši
  2. Osebno preveč HDR/Topaz... Ozadje predvsem oblaki so mi preveč komični, ter potegnejo oko stran od banda...

    OdgovoriIzbriši
  3. meni se pa zdi da je ozadje čist vredu in ni nič preveč komično. pa mislim tudi da če bi ti slikal/a bi bla slika še slabša.

    OdgovoriIzbriši
  4. 1. Mi je prav vseeno kaj ti misliš. Povedal sem svoje mnenje, ki ga je avtor posredno zaprosil z objavo fotografije na blogu...

    2. V zadnjem delu komentarja pa opažam da se delno strinjava.. Po tvojem mnenju torej fotka je slaba, vendar bi bila moja še slabša.. (še dobro da toliko dam na tvoje mnenje...)

    Pa lep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  5. Anonimni, priznam da sem se moral nasmejati ob komentarjih :)

    res sem prosil za komentarje; in sem jih na splošno vesel - če kdo pove svoje mnenje kaj mu je všeč, kaj bi lahko bilo boljše, itd. saj le tako vidim kaj je ljudem všeč, kje delam napake, kje se moram izboljšati...

    tako da hvala vsem, tudi vnaprej!

    OdgovoriIzbriši
  6. Saj zato pa sem napisal svoje mnenje... Tisto nerazvito bitje pod mano pa misli da je poklican, da komentira vsako nebulozo ki mu pade v njeove zakrnjene možgane...
    Razumel bi da argumentirano komentira fotografijo, ne pa da kategorično nasprotuje :) Mislim da je zrel za kakšnega politika..

    OdgovoriIzbriši