ponedeljek, 25. avgust 2008

Landscape HDR


Dan kot si ga želi vsak fotograf...sončno nebo pokrito z oblaki, ki igrajo vlogo ogromnega softboxa, diskretno odmaknjena lokacija v naravi na podeželju, čudovit model...

Z Anjo se pripravljava za večerni photoshooting...ona je v celoti posvečena ličenju in urejanju frizure, medtem ko sem sam zaposlen s postavljanjem delovne scene - osvetlitev, tehnika...

Začneva s prvo serijo...nekaj deset posnetkov uspešno posnameva, pri drugi seriji začne tajiti brezžični oddajnik za blitz. Morebiti zaradi prazne baterije ali pa le slabega signala. Nekako improvizirano posnameva še kakšni dve seriji ko se na nebu pojavi nova grožnja. Nebo, ki se je s severa približevalo naravnost nad naju je s sabo nosilo grom in strelo.

Photoshootinga je bilo tako (na žalost prehitro) konec, ko pa sem po petih minutah na hitro pospravil opremo v avto, sem pomislil da le ni vse tako črno (kot nebo). Narava se je pokazala v vsej svoji lepoti, zato sem kljub prvim dežnim kapljicam postavil stativ in posnel nekaj fotografij narave (kolikor je bilo pač možno v teh nekaj minutah) in jih pozneje pretvoril v hdr.






2 komentarja:

  1. super fotke.. hdr zna bite zakon :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma ja, ful fajna zadeva zna nastati, če se špilaš. Mogoče nej telko pri naravi, bole očitneje pri arhitekturi. Bdw. fejs se mi vidijo tvoje fotke od rotunde v Seli.

    OdgovoriIzbriši